Post by checsandstamrage on Feb 8, 2022 0:18:39 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Maling etter nummerfargespill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegeneratornøkler ▞▞▞
▞▞▞ Maling etter nummerfargespill 2022 version ▞▞▞
skulle ønske du kunne fargelegge offline også og eller legge til nye bilder for offline-modus når du er ferdig med de du allerede har fargelagt
Ganske fint spill i sitt slag. Jeg liker muligheten til å holde på en tom plass for å velge det områdets farge. Jeg ville vurdert det høyere, men jeg misliker når disse farge-etter-nummer-appene har en abonnementsmodell. Til æren er det minst en betal-en-gang-alternativ for annonser, men du må betale separat for å bli kvitt vannmerket også OG du må fortsatt skaffe deg tips via andre metoder eller en premium sub. Det er andre fargeleggingsapper der et engangskjøp gir deg ingen annonser eller vannmerker + ubegrensede tips.
Jeg elsker DEG så møll I Liw i norge jeg så 😭😭😭 Trist Bikus DU Ken vis MEG hvordan jeg kan lage et spill 🤑og DU er Min nye beste venn
Beholder 2 Lite Seiklusmängud izv
For mange bilder er for mørke. Så mye av de samme fargene på bildene.
Appen sluttet midt i spillet og prøvde så å tvinge meg til å se nok en vanvittig lang annonse slik at jeg kunne fortsette. Nei takk. Annonsene dine er alt for mange og altfor kjedelige. Det er så mange andre mindre påtrengende måter å vise annonser på som ikke vil irritere ALLE brukerne dine (hver anmeldelse klager). Dette er ikke 2005. Avinstallerer nå.
Jeg har spilt og elsker dette spillet, men siden oppdateringen fortsetter det å sparke meg helt ut av spillet. Når jeg kommer inn igjen, finner jeg enten ikke bildet eller så må jeg begynne på nytt. Hvis du kan fikse dette, vil jeg endre anmeldelsen min, hvis ikke vil jeg sannsynligvis avinstallere.
Den er veldig gøy å fargene er veldig fin si jeg gir den 9/10
Jeg avinstallerte denne appen innen timer etter at jeg installerte den. Det var ikke alltid like lett å se hvor jeg trengte å fylle ut farge. Når jeg zoomet inn og beveget meg rundt, virket det som om bildet flyter litt, og det var frustrerende. Jeg har faktisk prøvd denne appen to ganger, og begge gangene la jeg merke til at File Downloader på telefonen min ville begynne å gjøre noe på telefonen uten grunn. Det var bare ikke verdt det for meg å beholde denne appen.
Da vi først lastet ned dette, ba du ikke om "PLASSERING BS! DET ER SLEKE EVWEYONE SJEKK OG AVINSTALLER SLEKE APPER DER JEG BOR ELLER DER JEG IKKE ER NØDVENDIG FARGE. SJEKK OM APPEN RULL TIL BUNNE OG SE HVA DE IKKE KAN KJØRE. OG SÅ SPESIELT NÅR VILKÅRENE ENDRES!!! DEN BS ER IKKE RIKTIG, SÅ DU BEHOLDER APPEN BYE BYE NÅ!!!!!!!!!!!
Jeg måtte få en ny telefon og logget på appen med Facebook og alle de jeg gjorde pluss alle hintene og edelstenene jeg hadde forsvunnet og må starte helt på nytt
Jeg er glad jeg prøvde denne appen, jeg liker den mer enn den jeg spilte som ga meg annonsen for å laste den ned. Jeg elsker at den viser fremgangen din på hver farge og automatisk åpner neste farge for deg. Jeg elsker også de "spesielle" bildene og effektene de ofte inkluderer, de er ganske unike! Jeg liker at du får hint i stedet for å se annonser for dem. Det holder imidlertid ikke all statistikk riktig under Achievements, den går glipp av noen av handlingene mine. Alt i alt er det en fin måte å fordrive tiden på.
Veldig bra biletene kan bevege seg og du kan bruke biletene til og ha profilbilete eller sende det til vennene dine og kan de bli stolte og det er mange kule bilder.
Den feiler alt for mye, appen krasjer MYE, jeg liker denne appen, men feilene og krasjer gjorde den mindre morsom.
Avslappende, ikke lett å slutte når en først får begynt!
elsker de spesielle bildene, fortsatt nye i denne appen, men så langt bra bortsett fra at jeg ikke liker forceads, og siden oppdateringen har jeg mistet alle bildene mine og alt hva er galt med det?
Morsomt male-/fargespill, men krasjer midt i det du gjør av og til, frustrerer deg og får deg til å miste fremgang.
Jeg elsker dette spillet 1-problemet, det har mange annonser, men det er bra annet enn det 🖤🤍Jeg er dronningen av tegning 💜💙
Det eneste jeg ikke liker er annonsene, men det er en selvfølge med slike spill. Bortsett fra det er det en ganske kul og kjølig fargeopplevelse.
Noen bilder var bare delvis i stand til å fargelegge. Noen bilder hadde allerede kontroller for farger som jeg ikke hadde brukt, og jeg fullførte ikke bildet selv om det stod at jeg gjorde det. Andre bilder ville ikke vise gråsoner eller tall, og jeg måtte gjette. De fleste bildene var fine, jeg likte bare ikke de få mellom. Hvis problemet er løst, vil jeg gi fem stjerner.
Paint by Number Coloring Games სამაგიდო ifyg
Gøy og varierte bilder
Du må sette flere og nye forskjellige tegninger til å fargelegge her, for de begynner alle å bli veldig, veldig gamle og det er ganske trist at vi ikke kan Det er ganske ille at vi ikke kan fargelegge de du har her som ser veldig ekte ut. når du er ferdig med å male dem ferdig med å male dem så hva er greia med at de som har 1000 gratis så gratis fortell meg hva er hva er det hvorfor kan vi ikke male dem hvorfor kan vi ikke laste dem ned
dette er et kjempebra spill❤❤ det er kjempegøy, og det blir alltid fint.
anbefaler dette spillet 😍😍😍😍😍😍😍😍
Elsker dette spillet. Hvis dette ikke skjedde, ville definitivt fått 5 stjerner, men jeg kjøpte medlemskapet for et år. Byttet telefon, mistet alle bildene mine jeg allerede hadde tatt. Og nå ber den meg igjen om å gjøre medlemskapet. Og det er ingen måte å kontakte noen på spillet.
Krasj. Jeg kan 99% gjort og spillet vil krasje og fremdriften tapt. Best å prøve en annen fargeleggingsapp.
Fryser konstant.Blir vanskeligere og vanskeligere å laste et bilde. Det var bra i begynnelsen, men jo flere bilder jeg farger, jo mer fryser det og jo vanskeligere blir det å laste inn et nytt bilde.
Selv om den generelle forutsetningen er flott... Jeg elsker farge etter tall generelt, spesielt ikke-pikseltypen som disse. Denne versjonen er imidlertid langt fra perfekt. Det tar litt tid før fokuset blir klart når du forstørrer bildet, eller til og med bare flytter det. Det som derimot plager meg mest er delene av bildet som ender opp med å ikke fargelegges i det hele tatt. Noen ganger kan jeg forstå, siden fargen er hvit, så det farger vi ikke inn. Men det er andre ganger, som for eksempel med blader. Halvparten av bladene er grønne (eller en annen farge), og halvparten er ikke farget i det hele tatt. Det får bare mønsteret til å virke uferdig. Hvis dette ble fikset, ville det gjort det mye bedre, i hvert fall etter min mening.
Jeg installerte en annen farge etter # app før dette. den hadde MYE mer utvalg av bilder, kalenderen går MYE lenger for daglige bilder, og de lar deg faktisk fargelegge ALLE fargeområdene før du kaller et bilde ferdig! Jeg har fargelagt 3 bilder her totalt. de to første var fine, men den tredje scenen (frihetsgudinnen med byen ved siden av) var et rot! den fjernet # alternativer når det fortsatt var ufargede mellomrom for disse #-ene på skjermen. Jeg hadde store blk 17-er som tydelig vises på det ferdige bildet. denne appen sux
Denne appen er morsom, alle typer ting du kan fargelegge. den tar bort kjedsomheten min (jeg vet ikke) Den er veldig hyggelig og morsom, jeg anbefaler!
Kjempeavslappende og hyggelig spill, men litt for mye reklameklipp man må se for å få sine premier.. ellers superfint og hyggelig å holde på med☺️
Paint by Number Coloring Games სამაგიდო ifyg
Paint by Number Coloring Games بورڈ opr
Dette er den beste maling etter nummer-appen der ute med ett stort problem. På noen få annonser, når du trykker på x-en i hjørnet for å komme ut av den, laster den automatisk ned en app uten tillatelse. Lei av det!!!!! Dette ville fått 5 stjerner hvis det ikke var for det.
Paint by Number Coloring Games بورڈ opr
Et av favorittspillene mine, jeg kjøpte premien for et år da de hadde et salg ($6 i motsetning til $60). Gratisversjonen av dette spillet er imidlertid veldig reklametung. Tror jeg det er verdt $60 for et år? Jada, kanskje. Hvis du spiller det ofte.
Bildene er kule. Det eneste jeg vil si er en undergang er "tip" lyspæren. Denne funksjonen er å se en video og så hjelper den deg med å finne # du ikke finner. Kul. Men på Color by Numbers lar denne funksjonen deg se videoer mens du farger, og tipsene denne appen på Paint by Number lar deg ikke samle tupplyspæren din, derfor må du stoppe hver gang for å få et nytt tips. I stedet for å trykke på lyspæren når det passer deg. Men bortsett fra det så langt er alt i orden, jeg har nettopp begynt.
Jeg liker dette spillet veldig godt, jeg spiller det nesten hver dag, men når jeg blar gjennom bildene mine finner jeg det vanskeligere og vanskeligere å finne det jeg vil ha, dette er delvis fordi jeg har en stor mengde ferdig kunst, men hovedsakelig fordi det er sortert etter sist fullført, ville et grundigere sorteringssystem for ferdig kunst være til stor nytte for dette spillet
Jeg har elsket denne appen en stund, men stadige endringer ødelegger den. Jeg kan ikke lenger åpne noen kunst på grunn av "tilkoblingsfeil", selv om jeg prøvde både på wifi og av og andre ting laster uten problem. Det pleide også å legge ut tre nye bilder om dagen, men det er plutselig borte, og rekkefølgen på alt i den "nye"-fanen er et rotete rot, som ødelegger måten jeg pleide å organisere bildene mine på. Jeg likte å kunne fargelegge tre nye hver dag, og holde feeden farget inn
Så jeg elsket dette spillet først, jeg fikk selvfølgelig premiumversjonen i et år på cyber Monday, så bestemte jeg meg for å skaffe meg en ny telefon, og den vil ikke gi meg ingen annonser eller noe av det jeg har på den nye telefonen min. veldig skuffet over skaperne av dette spillet hvis du kommer til å få meg til å betale, så gjør det slik at jeg kan overføre tingene mine som rett og slett er ran. SKAM DEG!!!!!!
Avslappende med flotte farger. Jeg liker at når du er ferdig med 1 farge, går den rett til neste farge. Fine bilder også.
Veldig avslappende Jeg kan bare male bilde etter bilde før jeg vet ordet av det, jeg har fullført 10 bilder, veldig avslappende flott app. Dere burde tenke på å kanskje legge inn 2 hint om gangen når dere ser en video i stedet for ett hint alt i alt, men jeg liker dette spillet veldig avslappende for meg igjen. Hvis en person har dårlig angst, vil jeg definitivt anbefale dette spillet. Flott jobbet folkens!
Jeg elsker bildene. På her. Veldig fargerike, de ser profesjonelle ut.
Jeg liker det virkelig. Det er en veldig jevn maleopplevelse. Superenkel å bruke. Vennen min har den samme appen, og jeg installerte også på nettbrettet mitt. Begge de andre enhetene har en mer tilfredsstillende farge, den fylles ikke med en gang, den fyller fargen fra stedet du trykker ut. Men på telefonen min gjør det det ikke. Vennligst fiks dette, og det vil være tilbake til en 5-stjerners anmeldelse.
For mange annonser! Jeg fikk en annonse for å hente premien min og så en annen annonse hvis jeg vil gå tilbake for å velge et annet bilde og deretter en annen annonse for å fargelegge det bildet, og noen av disse annonsene er ekkelt! Hvis det ikke var så mange annonser, ville dette spillet vært bra. Jeg elsker bildene, jeg elsker fargene, jeg bare hater de ubehagelige annonsene hver gang jeg snur meg.
Elsker bildene å tegne, men noen har annonser, så det er derfor jeg gir det 4 stjerner, men det er et flott spill
Enkelt den beste fargeleggingsappen jeg har funnet. Omfattende bibliotek, rask innlasting og rimelig få feil. Ingen dumhet med å fargelegge utvalgte bilder før du kan komme til de du vil ha. To funksjoner jeg gjerne vil se og som jeg gjerne vil øke vurderingen min til fem stjerner for:. En måte å merke bilder for senere, slik at du ikke trenger å søke i hele biblioteket på nytt, og en måte å slå av de du definitivt ikke vil ha. Legg til disse, og jeg vil vurdere denne appen som perfekt.
Jeg ga ikke en startvurdering på 5, da det er noen problemer som må rettes. Etter å ha forstørret bildet så mye som det kan forstørres, er tallene fortsatt så små at de ikke kan ses!! Kan ikke se redaktørers valg eller daglig oppdatere bilder de vises som veldig små bilder til høyre og overskriftene er veldig store. Kan ikke se den med mindre den er valgt og åpnet. Hvorfor? Til slutt hvorfor er det ingen afroamerikanere å fargelegge? Husk at afroamerikanere har forskjellige fargenyanser. Sletter app.
Elsker denne appen, men vil gjerne se mer mangfold. Nesten hvert bilde har blomster, sommerfugler og hjerter, så det føles repeterende noen ganger. Trenger flere bilder av menn og LHBTQ-representasjon. Det er også noen bilder der det bare fyller ut detaljene for deg i stedet for å la deg fargelegge de mønstrene selv som jeg ikke liker. Men jeg elsker fortsatt funksjonaliteten til appen og utvalget av alternativer fra landskap til gotiske bilder. Jeg farger med denne hver dag! ❤
Kultsøl
Jeg har prøvd flere apper for fargelegging etter nummer, og Paint By Number er den jeg liker best. Måten den er organisert etter kategori er lett å forstå, og det er mange valg. Jeg liker spesielt godt at jeg ikke hele tiden gidder å bruke hint, jeg kan ta meg god tid. Paint By Number har alt jeg vil ha i et fargeleggingsspill. Det jeg ikke liker er at bildeutvalget er begrenset med mindre du blir med i en sosial nettverksgruppe.
Jeg elsker farge etter tall og jeg liker å spille, men det er et par ting som trenger arbeid. Først er det for mange hvite områder igjen der fargen skal fylles ut når bildet er ferdig. Deretter tror jeg ikke du bør bruke grå så mye som en palettfarge siden tallene som skal farges er grå og det er vanskelig å avgjøre hva som har blitt farget og ikke. Det er for mange hvite mellomrom igjen på slutten som ikke fullfører pukturen. Og sist noen ganger er ikke fargevalgene de beste...for eksempel hvis #11 er lys lilla og den står ved siden av #12...den fargen bør ikke være i nærheten av lys lilla også. Håper det gir mening. Ellers er bildene flotte og jeg gleder meg til å fargelegge dem.